4th of July

USA´s nationaldag det vill säga.
Är som jag kanske skrivit ensam hemma med min 5-åring Jason och då blir man minsann inte bjudna på några fester. Jag trodde man skulle märka av nationaldagen på gator och torg, alltså mer officiellt, utomhus liksom. Men nej ingenting. Istället är det privata fester som gäller. Grill och poolbadande. Men vi hade lite picknickmys i en park med 4th July cupcakes och runt 8-9-tiden åkte vi till mormorn och morfarns lägenhet. (Dom var självklart borta på party). Dom har iaf vääärldens finaste utsikt så där såg vi på massor av fyverkerier. Dock regnade det så var väl inte ultimata fireworkkvällen men det var rätt mysigt ändå :)

Har ju tagit lite bilder under dagen också men jag är faktiskt för lat för att lägga upp dom. Men nu vet vi hur min dag var! Så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback