Tisdag tjugonionde januari tvåtusenåtta


Dåligt med uppdatering idag. Varför vet jag inte för ja har inte gjort något speciellt...
Var med Jason på basketträning nyss och det är rätt kul. Dels för att 5-åringar är väldigt söta när dom jagar bollar och dels för att tränarna är heeeelt okej ;D
Idag fick Jason ett gult kort hem från skolan. Det innebär att man har gjort något dåligt och blivit varnad. Får man ett rött är det rektorn som gäller. Han har börjat slåss jättemycket. Förstår inte riktigt gränser mellan lek och allvar och det var väl det som hade hänt i skolan idag. Så jag, Elyse och Andy hade precis ett jätteseriöst samtal med honom. Åååh vad jag hatar seriösa samtal. Alla sitter och stirrar på en. Led med honom. Menmen... något måste man ju göra för att sätta stopp på det!

Imorrn är det lektion igen så jag ska plugga nu. Tur för mig att jag tycker det är någorlunda interssant och att jag känner igen det mesta. Annars hade engelskan tagit emot!

Syns.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

den där Jason verkar vara en jobbig unge ibland :P tur att det inte var rött kort iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback