Smygätande


När man inte vill gå upp klockan 6 på morgonen är det bra att ha en stay-at-home-mum. Eller hon är ingen hemmafru men hon jobbar hemifrån.
Men det är inte bra att ha en sådan när man vill göra vad man vill i huset under dagen. Jag har försökt att smita upp och ta med mig lite mat i rummet (Egentligen får jag inte äta här nere så det är därför jag måste smyga :P haha)
Men varje gång jag har varit uppe så har hon kommit in i köket samtidigt! Jag har då fått hitta på en annan anledning... dricka lite vatten... gå ut och hämta posten...
Men posten idag var bra! Fick nämligen brev av min kära Sandra. Vi har hunnit med många brev nu dom senaste veckorna. Och som hon skrev - va kul vi kommer ha om några år när vi läser igenom dom! haha.


Nej.. nu får jag gå ut och möta Jason vid bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback