Shopping at VS


Eftersom jag sov lite för länge imorse hoppade jag faktiskt över min förmiddagsnap och åkte istället till gallerian. Det var jättelängesen jag va där på förmiddagen och det är så mkt skönare då! Jag och pensionärerna! Är lite trött på allt folk sen julrushen och dom efterföljande reorna!
Jag shoppade på mig lite från Victoria Secret där jag har presentkort! Men jag skippade rean och istället blev det lite från Betsey Johnsons lilla kollektion! När jag inte kan få klänningarna får jag väl köra på underkläder!
Försökte även lämna tillbaka en klänning på Macy´s men där funkade inte systemet eller nåt så det får bli en tur till gallerian senare i veckan också!

image463
VS

image465

image466
Betsey Johnson


Nu sitter jag och väntar på ett telefonsamtal från Sverige. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mika

Hej Sara! Idag är jag hemma i KArlstad. Jag ska stanna till torsdag morgon, och GISSA om jag ska shoppa!? Japp, för det ska jag! Väntar på att familjen vaknar så att jag kan börja röra mig ljudligt, hehe. Hoppas du har det bra.
/mika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback