New York by night!


    

Igår träffades jag, Rebecka och Jennifer i NYC. Längesen vi var alla 3!
Jag var inne först och gick runt på H&M. Jag kan verkligen köpa hur mkt som helst där! Såg att dom svarta skorna jag köpte för några veckor sen, med dragkedja, även finns i vitt. Det var ju mkt snyggare! Blir kanske att köpa dom också för dom är ju grymt billiga!
När Jennifer kom in hängde vi på Penn Station. Köpte lite Swedish Fish och gottade oss med. Killen i kassan frågade om vi va ryskor. Dom verkar ha fått något Hangup på det där med att vi skulle vara ryskor?!?! Flera stycken som frågat det. Enligt mig är det ju inte positivt men det ska det tydligen vara enligt dom. Vet inte om ja litar på det. haha.
När slutligen Reb kom in så gick vi mot Times Square. Det är så härligt att gå där. Man blir alltid så glad och fascinerad av ljuset på kvällarna! Vi åt middag på Planet Hollywood och efter gick gick vi bara runt.
Mycket trevlig kväll tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback