Fina vänner man saknar, del 3


Mitt bildutbud av gamla bilder är ju inte så stort här så därför hittade jag inte någon
snajsig bild på denna tjejen tillsammans med någon annan än mig...


image500

image501

Det här är min fina vän Anna-Ida. Jag saknar henne jättemycket. Jag minns fortfarande hur hon kom fram till mig en av dom första dagarna av gymnasiet och frågade om det var jag som var släkt med Maria. Det var i biblioteket. Där sa det klick eller något för efter den dagen var vi oskiljaktiga! Jag gillar henne så mycket trots att hon tycker om att jaga mig med innebandyklubbor över hela skolgården på väg till bussen (det var faktiskt inte kul) och trots att hon ibland när vi "pratar" stannar upp och jag märker att hon är helt i sin egna värld. Jag längtar så efter att få komma hem och skapa drömmar tillsammans med henne. Jag vill leva en framtid med Anna-Ida!

Saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har vart har i 1,5 manad nu :P

Postat av: mika

HAHAHA! fan vad kul! det där är verkligen så typiskt a-i, att försvinna i någon anna värld när man sitter och snackar, helt otroligt! men underbar är hon :)

2008-01-21 @ 20:23:43
Postat av: a1

Sara min älskade vän! Mika kom in till mig igår och nämde detta blogginlägg, jag kastade mig på datorn och hoppades att internet skulle fungera! Och det gjorde det, i fem minuter. Men jag hann läsa detta underbara inlägg från min underbara vän.. blev alldeles tårögd. Du är bäst och jag saknar dig!

2008-01-22 @ 08:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback