Blueberry bagel @ Dunkin!


Denna förmiddag har jag inte tagit någon nap (än) utan strax efter att jag slutat jobba blev jag upphämtad av Rebecka och vi åkte till colleget. Hon ska nämligen försöka få träna med soccerteamet. Egentligen får man inte det är om inte är fullpartstudent... Men vi blev inte så kloka efter besöket ändå!
Därefter åkte vi till Dunkin´ Donut och åt världens godaste frukost. Blueberry bagel med creme cheese och till det oboy!
Myms.
Nu borde jag posta vykort/brev, plugga, duscha, packa, städa men först blire nog att titta på en av E!´s alla bra dokumentärer. Idag handlar det om kvinnor som förälskar sig i män som sitter i fängelse.. Intressant!

Vad händer i helgen vänner?

image513

Kommentarer
Postat av: mika

hehe, jag var bara.. fundersam :P

2008-01-25 @ 18:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback