4 månader!


Kelly eller Carrie! Who cares :P Hon va ju ändå history nu hoppas ja! haha!



Idag har jag varit i USA 4 månader och det innebär 1/3 av mitt jobbår. Hur länge jag stannar efter får vi se. Förut var jag helt inne på att absolut stanna varenda dag jag fick men nu har jag förstått att pengar spelar in en del och även hemlängtan.
Hemlängtan. Det har jag idag. Vet inte vad det har varit med den här veckan men den har inte varit den bästa. Försov mig ju i måndags... Ingen bra start på väskan. Inte nu till helgen men nästa ska vi åka på en långweekend till Orlando. Av någon konstig anledning vill mina hostparents att jag ska packa i deras väska plus att vi ska packa redan nu till helgen! För det första vill jag inte stå och rota, i en och samma väska, efter mina grejer med 4 andra personer och för det andra så har jag ingen bra framförhållning så packa en vecka i förväg funkar inte riktigt.. Funderar på att bara ta med mig ett litet större handbagage, för det måste jag väl få ha?
Nej denna vecka tänker inte jag och familjen i samma banor. Elyse hade lovat att jag skulle få ha bilen idag men nej den har hon tagit till NYC och hon kommer inte hem förens sent ikväll så ja tar mig inte ut efter jobbet heller :/

image468
Universal Studios blir om 8 dagar!


Just nu tittar jag på ett Project Runway maraton och väntar på att mor eller far ska ringa.

Jag har bestämt mig för att vara ledsen och sur idag! Allt negativa på en gång liksom. Imorrn är en ny dag. Imorrn är det fredag! Imorrn får jag lön! Imorrn är dagen att vara positiv på. Inte nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback