Stressmoment

Sådär då har jag klarat av 2/3 grejer som ja va ruskigt stressad över förut.
1. Jag har gjort prov.
2. Jag har gjort klart och lämnat in inlämning. Bl a SWOT-analys. (Mediavänner - Jag är fast i träsket igen!!)

Men trean...
3. Mina föräldrar kommer imorrn.
Har jag ju faktiskt inte "hunnit" med. Kommer få vänta ett helt dygn och ännu mer. Och jag är så nervös över hur allt kommer gå. Kommer mina familjen ens kunna kommunicera? Spännade...


Innan skolan blev det en snabbis med Rebecka på Starbucks. Haha va fel det lät :P Hann iaf slänga i mig en macka och säga hej och hejdå!
Nu sitter Jason där uppe med morfarn och tittar på Hairspray för sjätte gången på 3 dagar. Jag borde väl lösa av morfarn så han får åka hem. Det är ju ändå jag som är Au Pairen.
Ikväll blir det jobb. Men efter det skulle ja vilja hitta på något... så har du vägarna förbi - Tveka inte!

image560

Det är fredag! Ät, drick och var glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback