Sögen?


Det var värst va svårt det ska vara att få blogga när man vill. Två kvällar (nätter) i rad blogg.se strejkat :/

Igår tänkte jag iaf berätta att jag varit här i USA 150 dagar. Och förutom att man saknar sin familj och sina vänner så är det ju sina matrutiner!!! Okej jag är inte kinkig för att testa ny mat men man har ju ändå sina favoriter back home!
I början var det ett väldigt sug efter mjölk och oboy. Sen kom lösgodis, stuvade makaroner, köttfärslimpa... Men nu, dom senaste dagarna, har alla mina tankar kretsat kring smörgåsar! Jag är så grymt sugen på en polarmacka med ost och gurka. Eller tekaka med skinka och tomat. Eller en toast med köttfärs och paprika!
Dom äter ju inte riktigt smörgåsar på samma sätt här. Bagels med creme cheese har ju blivit det vanliga för mig. Ethan brukar äta nåt tråkigt bröd med jordnöttssmör. Annars äre inget annat...
Wellwell, den enda fördelen med det här är väl att allt kommer smaka så gott, så gott när ja kommer hem :)

image538

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback