Godnatt!


Nu har jag precis kommit hem från Lovisa där även Elin hängde. Vi försökte oss på The English Patient men jag gav upp efter ett par timmar.. Det är ju en sån där film som man "ska ha sett" men ingen utav oss hade gjort det. Men så här i efterhand fattar jag inte alls varför man ska ha sett den? :P Haha. Den var väääldigt konstig. Fast det hade väl varit skoj att se slutet. Det får bli nån annan gång!

Lovis åker hem till Sverige för en stund imorgon. Hon lovade att hälsa från mig. Så ni får känna er träffade om ni vill ha en hälsning från mig ;)

Sov gott alla godingar!

image530

" Det var en hel del bröst i den här filmen
Men... HETER han Dick???
Va? Ska han kasta henne nerför klippan?
Vilket långt hååår!
Vilket HÅRIGT bröst!
Vänta! Nu hänger jag I N T E med! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback