Dagarna går...


Sitter här och mumsar på mango och tänkte berätta för er vad som händer i mitt ganska tråkiga liv just nu.
- Elyse är hur trött som helst sen helgen och gnäller mest bara.
- Jag skjutsade Ethan till skolan för första gången idag och var jättenära på att komma ut på en jääättestor motorväg. Men istället backade jag mig genom en kö av rusningstrafik! hahaha. Tror ni jag fick många tuuuut på mig?
- Har varit i skolan. Idag lämnade vi in förslag på ett företag och produkt vi ville marknadsföra. Jag valde Ikea och bokhyllan Billy. Alla lämnade in "hemliga" lappar till läraren med förslaget på och han muttrade åt de flesta (inte negativt) men till mig sken han upp och sa att "Det passar ju dig perfekt". Alla kollade lite mystiskt på mig och undrade nog vad jag hade tagit. Haha!
- Hoppas på Gyros med Rebecka ikväll. Efter det Am. Idol och nåt mer!

Har faktiskt inte så mkt att säga. Är mest bara trött efter några dåliga nätter med sömn. Blir nog mer bloggning ikväll. Men då sover väl ni :/ Nattinatti!

SNART ÄR DET FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback