Bekännelser!


Jag och Linda tittade på The moment of truth (det där lögndetektorprogrammet) "tillsammans" igår och kommenterade allt. Det var en riktig Bad Boy med som både hade tjänat svarta pengar och flirtat med andra tjejer fast han hade flickvän.
Jag och Linda bestämde oss för att också bekänna något för varandra så jag fick reda på att Linda hade "snattat" ett tuggumi på jouren när hon var liten. Det var dock inte medvetet.. hon glömde helt enkelt att betala.
Själv bekände jag att jag och David ätit mandlar ur en påse som råkat öppna sig på Ica. Simon såg detta och hade det som hållhake på oss läänge länge.


Kom igen mina vänner! Bekänn något för mig!

image536



















Kommentarer
Postat av: E

Hm.. bekännelser, det här skulle kunna va riktigt roligt men nu kommer jag ju inte på nån.. Mer än sån där pinsam som typ att jag välte alla cyklar inne i en cykelaffär som domino, men det var ju ingen diskret grej precis.. Får fundera på den! ;)

Postat av: Eleonor

får fundera som Ehlin skrev ;P

2008-02-07 @ 17:37:12
URL: http://eleonors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback