reddd

Trött Sara som skriver.
Alldeles för lite sömn senaste dagarna. Eller otroligt sena nätter utan anledning egentligen.

Idag rände jag runt på stan och samlade klappar. Det blev 4 väldigt bra. Annars har jag bara 1 kvar(svår!) och några som ska komma hem till brevlådan. Har beställt mkt på internet i år - smidigt!!
Kvällen har tillbringats på Krokvägen där jag har varit hjälpreda på Lindas mammas glöggparty. Va riktigt trevligt :D Cateringfirma nästa för mig och Linda.

Då vet ni dagsformen.
Imorrn blir det uppstigning rätt tidigt för jag och Fredrik ska göra en roadtrip uppåt i landet. SANDRA IS COMING HOMEEEEE :P Ska bli skitkul att se hur du bor gumman :D Och med Osse som kartläsare kan det ju inte gå fel?!


1 vecka kvar till juuuuul





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback