tvåtusen7

Jag kollade på min blogg vad jag gjorde för precis ett år sen och det var tydligen en trevlig dag :D

-Min mormor fyllde 70 år!
-Jag tittade på Beverly Hills
-Jag hade en fin kväll med A-I, Ehlin och Sanna
-En nykter Sara och en fuller Ehlin åkte in till stan. Ehlin hamnade på Arena och jag på uteservering med Dejekillar. Efter ett tag tyckte jag att Ehlin varit borta allt för länge så jag gick in på Arena för att leta efter henne och där stod hon längst in i ett hörn och försökte dansa - på ett ben!!! Hennes knä hade tydligen gått ur led men inte bangar hon shake för de :D
Ja, det var ju såklart inte lika kul för Ehlin dagen och veckorna efter.. Men söt var hon!

       

Kommentarer
Postat av: E

hahaha fyfan, dagen efter (idag alltså??) var nog den mest smärtfyllda i hela mitt liv..hha :D PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback