Jag saknar er än!

Idag är det en sån där tänkardag igen! Jag hör ju faktiskt hemma hos min familj och mina bästa vänner! Vill bara ha sista månaderna överstökade känns det som. Inte alls så att jag inte kommer uppskatta dagarna i Morris Plains och inte alls så att jag inte vill ha mamma hit (kommer om drygt två veckor nu, iiiiih) eller dom sista veckorna med Linda på västkusten men man har så mycket tankar om att komma hem...

Det jobbigaste med att vara borta är att "inte vara där det händer". Och nu menar jag inte att jag måste vara i centrum. Nej men det är bara jobbigt att känna sig otillräcklig. Att inte kunna hitta på något roligt för en kompis när han har tråkigt, att inte kunna komma med hallonsaft till en kompis när hon mår dåligt, att inte få dom senaste uppdateringarna när nån man håller mycket kär ligger på sjukhus, att inte kunna diskutera med en vän när hon är förvirrad. Att inte veta.
Och det är jobbigt att inte sova sked med Sandra, och det är jobbigt att inte dregla på David, och det är jobbigt att inte kramas med Anna-Ida och Ehlin. Det är det!


Men snart så!

Kommentarer
Postat av: E

snart snart snart <3

Postat av: m

vännen, du är nära.. vare sig du är på andra sidan jordklotet eller inte!

2008-08-05 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback