Somebody told me..

Så vad har hänt sen sist? Ett litet nap som blev större eftersom det var så jättevarmt under täcket och så jättekallt i luften. Snooz en timme blev! Skola där det inte hände så mkt.. Killen som sitter framför mig, Ryan, skulle för första gången sätta ner pennan och då bara sköts den iväg :S Det var... Kul! Haha. Han fick en penna av mig istället. När jag kom hem läste jag ett brev jag fått av farmor och sen har jag suttit här å delat musik med brochaaan.
Jag och Jennifer planerar NYC ikväll. Blir förmodligen att äta på Ruby Tuesday. Det var stället vi åt på på julafton! Då var det dock i hennes Mall. Men ja.. vi får väl återuppleva lite julminnen. Jag är nog sugen på en Chicken Pot pie och Jen ska äta mos!
Men nu blir det jobb cirkus 2 timmar först!
Syns på stan!

image688

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback