Silverbay helgkurs

Idag fick jag brev från skolan som jag ska gå helgkurs på om en sisodär 10 dagar! Där ska vi hinna med att gå på 8 sessions eller förläsningar eller vad man ska kalla det. Och vid varje sessiontillfälle har man typ 7 olika saker att välja på. Om jag tycker att colleget jag gått på hittills har varit lite väl tungt och seriöst hoppas jag på annat nu!
Här är lite av det som vi kan välja på:
♦Ice Cream Making
♦Digital Photography
♦Story Telling
♦Disco Dancing
♦Teamwork
♦Social Networking, My Space and Facebook
♦Knitting for relaxation
♦American Slang

Vi ska även hinna med att ha OS med lärarna, gå på disco och ha ett spontant drama!
LOOKING FORWARD!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ar det det stallet som ar utanfor New York? For jag funderar pa att ta kurser dar ocksa. Fann ju lite smaroliga saker att valja mellan :)

Postat av: Mikaela

Haha fan va kul att du kanner henne. Bor ni i samma stad eller?

2008-04-09 @ 01:29:34
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback