Ryan!

Fick inte tag på Gift, Rebecka sitter vid datorn än och tvekade på att Lovisa skulle dra hem från Boston så därför fick jag klara mig bäst själv! Gjorde mat och tittade på Remember the Titans. En av dom bästa sportfilmerna som nånsin gjorts! Den och Coach Carter! Var ett bra tag sen jag såg den nu så jag blev lite överraskad när jag såg att Ryan Gosling som spelar hunken i The Notebook även var med i denna film! Good Suprise!

image697


Såg på Ehlins blogg att Frida från Oh Laura! var med på kvällens Så ska det låta så var tvungen att spana in det ;) Va bra hon är! Riktigt duktig!

Neej, vad ska jag göra nu? Kanske nån mer film?

Puss


Kommentarer
Postat av: Eleonor

han är en goding och the notebook är bara så bra ;D med tanke på Frida, menar du Öhrn? hon suger tycker jag ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback