Nya tag!

Åkte iväg för skönt frisyrbesök ELLER köpa en dvd-box. Jag kom hem med hårfärg och 3 filmer! Haha. Budgetvariant eller vad säger ni? Men nu fick jag ju båda två på en gång...
Nejmen så nu ska jag göra något jag aldrig gjort förr. Färga håret på mig själv. Har ju alltid haft en mamma eller schysst kompisar som ställt upp när det varit dags för hemmafärgning. Knappt gjort det på någon annan heller. För feg. Men den här såg ganska lätt ut. Bättre att göra bort sig på sig själv. det är en helt ny "produkt" som heter Nice´n Easy. Ska bara vara i håret i 10 minuter. Jaja, vi får väl se hur det går. Önska mig lycka till.
Puss!

Kommentarer
Postat av: jen

Lycka till :D och kom tillbaka till datorn snartg ;)

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback