Internetsucker!

Det är inte bra att vara beroende av internet. Igår funkade det inte. Eller jo, jag kunde komma in på resedagboken och google. Jag kunde googla men sen inte gå in på sidorna. haha. Inget annat funkade! Så när jag tröttnat på att läsa foruminlägg på resedagboken var jag ju tvungen att göra något annat med mina fingrar (det här låter som det ska bli perverst) så började äta en massa. Eller var mest bara grymt sugen.. Hade inte så mkt att föda mig med. Blev morötter och dipp.
Var mest det jag ville säga. Sara ♥ Internet. Tragiskt.
Nu ska jag skriva ett mail till min vän Gottfried och säga att jag saknar honom en massa och fråga vart han håller hus. Han lämnade Nicaragua från några veckor sen o nu vet jag inte vart han är :/

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback