Idag är ingen vanlig dag för det är Reggies födelesedag. Hurra Hurra Hurra!

god morning!
Har precis jobbat morgon. Var riktigt jobbigt att gå upp imorse. Drömde om något fint, kommer inte ihåg vad men jag hade verkligen känslan av att det hade varit mycket trevligare att stanna kvar där. Varje morgon när jag går upp motiverar jag mig själv med att  "om 1½ timme får du slänga dig ner i sängen igen och sova". Nu har den där 1½ timmen gått och jag är ju aldrig trött när man flängt omkring med killarna och varit ute i friska luften.. Så därför är det här min dagliga datastund och snart kommer jag sova några timmar. Rätt behagligt liv ändå.
Om vi bortser från projektet jag måste skriva klart. Jag bad Elyse läsa igenom det och ärligt talat vet jag inte vad jag hade förväntat mig men jag blev bara sur när jag fick tillbaks det och hela häftet var sönderklottrat med kommentarer. Dels några gramatiska grejer och det är ju bra men jag tror inte läraren bryr sig om språket i första hand. Men sen var det fullt med "hur tänker du här?" "jag skulle säga..." "skriv så här istället!". Hade jag inte redan fått respons från läraren, som dessutom var bra respons, skulle jag ju blivit jätteledsen och trott att jag måste göra om hela arbetet. Jag vill väl inte ha hennes åsikter heller? Det är ju mitt arbete ffs! Äh, så som sagt var borde jag inte gett det till henne.
Jaja, sluttjatat om plugg nu. Blir att kolla om det finns någon trevlig inne på msn. Föresten så satt Falk uppe och pratade med mig tills klockan 5, hans tid, inatt. Blev djupa saker! Tur att man har några tappra, svenska nattugglor där hemma. Vi pratade bland annat om vad roligt det är att man skriver ner vad man gjort under dagen. En blogg eller en dagbok eller en scrapbook eller ett anteckningsblock. Hur kul som helst att kunna gå tillbaka. Så alla som tycker min blogg är tråkig, skit i att läsa, det här gör jag fram för allt för mig själv!
Puss.

image724

Kommentarer
Postat av: E

Jag saknar diiiiiiig :)

Postat av: Eleonor

jag tycker verkligen INTE att din blogg är tråkig :) kul när du skriver oftare! pusspuss

2008-04-15 @ 17:44:18
URL: http://eleonors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback