Hjälp! Min klocka???

Min kraft för plugg denna vecka tog liksom slut när jag lämnade in projektet i onsdags så mycket plugg inför provet imorgon har det inte blivit. Men vet ni vad? Nu skiter jag faktiskt i allt vad marknadsföring heter!!!

Ni kommer ihåg klockan jag köpte för några dagar sen? Ikväll provade jag den för första gången och nu när jag skulle ta av den ("för att göra mig iordning för kvällen" som en viss PettPett uttrycker sig ;)) funkar det inte!!! Jag får verkligen inte upp låset. Har suttit hur länge sen helst och meckat och pillat. Inte bara mina händer utan har jag tagit till nagelklippare och allt möjligt. Vi får helt enkelt ha en tävling under helgen där den som får upp den vinner ett pris!

För helgen ja... Imorrn åker jag och 4 svenskor på en roadtrip uppåt i landet. Till staten New York´s huvudstad Albany och sen nån timme till. Helgkurs ska det bli och jag är faktiskt riktigt laddad! Mest för att träffa JenBen och kanske lite nytt folk :)

    
Det är vi som drar va! Rebecka, Jennifer no.1, Jag, Jennifer no. 2 och Jennifer no.2´s okända kompis!

Kommentarer
Postat av: E

hjälp! Updatering!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback