Fredagkvällen

Igår kväll var det jag och Gift som hängde. Vi åt mat på Fridays och det var lite problematiskt. Problemet var hennes tal. Eller ja... för det första pratar hon väldigt tyst, för det andra pratar hon dålig engelska, för det tredje spelades det jättehög musik och för det fjärde håller hon handen för munnen när hon pratar så man kan inte läsa läpparna heller.
Menmen, vi har det trevligt Jag och lilla Gift. Det har vi :) Hon blev nog lite rädd för mig dock för jag skrek till henne en gång när hon svängde och jag tyckte vi var milimeter från att krocka. Har blivit lite nojjig för trafiken sen nyårskvällen. Kan vi göra ett fel kan dom togika amerikanarna göra 1000! Dom kör verkligen crazy här.
På Fridays satt vi föresten "bredvid" två tjejer som jag hela tiden trodde var Au Pairer så när vi var klara gick jag fram och fråga och mycket riktigt - det var dom! Det var en svenska och en tyska från Maplewood så förhoppningsvis är det inte allt för långt emellan oss eftersom att vi träffades på R. 10.

image746

image747

image748

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback