Bloggtips!

Om ni gillar mig gillar ni mina kompisar ännu mer - för jag har världens bästa!
Här kommer bloggtips:D

Forna SPM3
EHLIN - det var vi som tog det gemensamma beslutet att börja! Snart 2 år sen :D
ANNA-IDA - dålig uppdatering från denna tjejen och du behöver dessutom få ett password från henne! Kom igen nu A-I. Jag vill läsa!
SOFIA
JESSICA
AMANDA J
FELICIA - har precis gett sig in i leken! KUL!
THERESE


Kompisar
ANDREA - Hoppas du uppdaterar ofta i sommar från olika ställen i Europa!
ELEONOR - Läs om det spännande livet som student på Karlstad Universitet ;)
JENNIFER
JOHANNA
HELEN


Var det inte fler? Hjälp mig fylla på! Jennifer, Linda, Hjalle, Kihlle och Falk hade ju bloggar en gång i tiden som aldrig uppdateras så det är väl inte värt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback