April Fools Day!

Första April idag och dom luras faktiskt ända här borti också! Själv skojade jag till det lite inatt och lurades med mig själv. Hade lyckats somna redan vid halv 12 och vid tio över 12 vaknade jag och tänkte ut att man ju lägger på 6 timmar (:S) och fick därför panik! KLOCKAN VAR ALLTSÅ 6.10!!!!! Förra veckan försov jag mig när jag skulle upp vid 6 och nu hände det igen. Hoppade upp och drog på mig en tröja och började formulera ursäkt efter ursäkt i hjärnan! Började springa upp för trappen men såg att det var helt mörkt där uppe... Backade ner igen och såg att larmet fortfarande var på! fattade jag att klockan inte alls kan vara så mycket. Skönt att krypa ner under täcket igen!
Sen låg jag jättespänd hela natten och var nerför för att försova mig så sov inte så bra direkt! Var uppe och sa hejdå till Andy vid 6 och killarna brukar vakna i samma veva men idag sov dom så länge att jag var tvungen att gå och väcka dom 7.15! GÖTT!

Idag är det drygt 15 grader men regn. Vet inte alls vad jag ska hitta på...

Föresten så shoppade jag lite i söndags. Det blev klänningen jag skrev om tidigare och en cool tisha. Den där kjolen levde dock inte upp till mina förväntningar.. Blir att tänka lite mer!

image672 
image673 image674

Kommentarer
Postat av: E

SARA VART ÄR MIN BLOGG?? buuhuuh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback