Min hjärna.


Jag måste bara få skriva av mig lite.

Det luktar Sandra i min säng. Det luktar Sandra om min fleecejacka. Hon har sina linsbrukar på min tv. Hon lägger ner sin själ i den här veckan. (Hon har tagit ledigt hela veckan) Mmmmmm! Jag gillar att ha Sandra omkring mig. Har blivit allt för sällan sista tiden. Vi ska ligga och snosa i min säng. Jämt!


Igår kom världens bästa Anna-Ida hit. Bara sådär. Typ runt 23-tiden. Smyger in utan att knacka och har sötaste blombuketten med sig :D åååh så go! Och söta sms är heller aldrig fel ♥


Jag kollar väder. Imorrn skulle det bli 25 grader i NY. Det låter inte fel. Kanske man får uppleva lite sommartempraturer nångång det här året... Kreta räknas inte :P

Det är mkt nu. Men det går bra nu, kompis det går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback