Godkväll!



Vilken dålig bloggare jag blivit. Är det nån som bryr sig? Antal Läsare sjunker sjuuukt fort när man inte uppdaterar..
Har precis kommit hem från en kväll med Rebecka. Vi var på lyxkinarestaurang. Haha och sen va vi på starbucks och sen va vi på Shoprite. Så en helkväll alltså...
På fredag är jag sugen på utgång! Hur nu det kommer funka. Försöka komma in på 21 eller gå in på 18 och få en stor skylt som skriker att du är minderårig. Eeeh, hur kul är det :D haha. På lördag ska jag va barnvakt så då blir det lugnt. Funderar på att ta dom till bion så slipper jag fundera ut massa aktiviteter här hemma. hahaha.
Söndag åker vi nog in till The city. Måste försöka träffa min tyska vän och hennes gang också. Vi var lite trötta på att prata vårt egna språk så vi tänkte blanda oss lite. hehe.

Wellwell, jag har en egen dator numera :D Så glad för det. Och speciellt för åäö!!!
Imorrn blir det att hitaa på ngt med jennifer. jag är sugen på att gå till Maggie moos och äta glass. Dom blandar ihop glassen med toppingen som kan vara allt från gelebjörnar till flingor eller jordnötssmör. Alltid lika spännande!

Ha det bra allihopa. det ska jag försöka med iaf. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback