Välkommen våren - Välkommen plugget!

1 maj

Insåg helt plötsligt vad mycket det var å ordna med just nu. Speciellt om det blir utlandet nästa vecka... Hujedamig. Så jag tog tag i saken och nu har jag äntligen skrivit klart mina texter för höstens textkom. Och även börjat med ekonomin. Läst första delen, nog lättaste delen men ändå.


Igår var det valborg. Det var mycket spännande att se hur kvällen skulle te sig. Började iaf hos på grillferre hos ferri. Mkt trevligt och folm man gillar. Min kyckling blev perfekk ^^ Gick lite sämre för de andra med grillen :P Speciellt Matte som skulle lägga på sin flinta typ 1 timme efter alla andra. Det var tyvärr inte så varmt då...
Efter Tjärnheden åkte vi upp till Deje. Fyrverkerier och mingel i ungefär 2 timmar men sen beslutade jag att kvällen faktiskt fick ta slut. (Jag ville ju vara PIGG idag, hoho) Kihlle var så snäll och följde mig hela vägen till mamma som kom och hämtade mig.
Inga förväntningar... Det är då det blir så här bra!

Kommentarer
Postat av: Ehlin

Sara, vad är det jag hör, ingen karate? och det var ju valborg.. WIHO good girl ;) jag älskar samh. btw, och är helt såld på ekonomiiiiiiii pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback