Let us fuck it all

blää! Varför ska man bli sjuk när man absolut inte får?! usch usch. Imorrn är jag ledig men inte det minsta när man tänker på att jag ska göra ett helt reportage meaning ringa runt och göra intervjuer, ta kort och sen skriva ihop hela skiten =// Mekom, pos. livsstil, religion behövs också pluggas right? För att inte tala om projekkkkt


Imorrn kommer min älsklingsmorbror och söta kusin hem! Jag ska nog kunna slita mig från plugget ett liiitet tag ;)

Linda ringde förut och vi hade ett långt och trevligt samtal med planering. Allt ifrån imorgon då Linda ska ta reda på smaskiga detaljer om det "hygieniska", lördan och melodierna, till hur vi ska packa med oss allt hem från USA om typ 1½ år:P haha. Förmodligen så skickar dom resväskor från Sverige som vi fyller och skickar tillbaka hem. Orka(ordet orka?) dra runt på hela ens liv det senaste året i en hel månad!


Wellwell, här i familjen är vi inne i en hysterisk sockerkakaperiod och nu kom en nygräddad precis ut ur ugnen.


Syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback