Grilla anyone?

Det har varit en hel del som pågått de senaste dagarna...

Onsdag: Eftersom vi inte hade nån skola satt jag mest ute i solen och pluggade samhäll. Det blev en tjejlunch med kyckling och på kvällen åkte jag till A-I och åt nachos. Plugg plugg och sen sov jag där.

Torsdag: Åkte in och gjorde provet. Rätt ovärt prov så spelar ingen roll hur de går... En som vanilgt trevlig textkom. eftersom alla är så pratglada och sen blev det stan med Amanda och Ida. Glass på soltorget och blodtrycksfall i hissen. Hahah. Letade bikini och svart kjol. Hittade det ena.

Fredag: Oooh min och Ehlins lektion med Pos. Livsstilgänget blev äntligen av. Och fast vi va där 45 minuter i förväg så tyckte jag att allt blev väldigt lyckat. Vi var på Free Sun och pratade om I.D Makeup. Köpsuget bubblade i magen. Sen fick man även rabatt på solning och behandlingar och det utnyttjades :D Lite mediapro. och sen snabbt hem där det väntades grillat. Gottgott. Tog även en sväng upp till Deje för att hämta mitt balklänningstyp. Problemos promlemas. Kom inte hem med något =(
Kvällen fortsatte hos David där jag lagade en massa såser och mat och till det blev det grillat IGEN. Snäppet godare denna gången. Det blev mycket film och mycket spel och mycket trevliga människor meaning skön kväll!

Lördag: Tadam, till lunch grillade vi och efter det åkte jag med familjen upp till stugan. Inne i stugan såg det ut som ett slagfält för antagligen hade en fågel tagit sig in (hur?) och sedan flygit omkring och haft ner vartenda löst föremål som fanns i stugan och sedan flygit ut igen (hur?) för de fanns då inget dött eller levande där inne. Städade iordning och satte på värmen.
Hem en sväng och David kom hit och umgicks. Sen kom Karlstadchicksen Amanda, Martina, Malin och Felicia och hämtade upp mig. Vi åkte till stugan igen. GRILL blev för fjärde gången på 2 dagar. Jag klagar inte... (eller jo) Ehe, vi summerar kvällen kort och gott som MYYYCKET trevlig!

Söndag: Idag har jag hunnit vara ute och gå och sedan ätit frukost ute. Nu funderar jag på om jag ska ut i solen igen eller sätta på Rain Man. (Sugen film) Idag blir det inte grillat tack och lov. Sen ska jag va barnvakt=) jääy.


image251

Kommentarer
Postat av: SARA

Tävling på G i min blogg. Fina priser :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback