En egen Kretalista

Just nu är kroppen inställd på 01:40. Jag är trött. Jag har sovit kanske 6 timmar de senaste två dygnen och det känns :P Men tydligen så måste det vart några som saknat mig eftersom besökarantalet rusade upp just idag! hihi.
Jag och tysklands befolkning har varit på Kreta en vecka. Mkt skönt och bara för att ska jag göra en lista. Min alldeles egna lista! hoh.

Veckans dryck: Pepsi twist eller färsk apelsinjuice
Veckans miss: Kinderchokladen ligger kvar i kylskåpet på rummet
Veckans Bäckström: "Reseguiden" var ett utmärkt exemplar av Bäckström!
Veckans läge: Hotellet precis vid havet
Veckans mat: GYROS GYROS GYROS
Veckans godaste: Pestopasta med kyckling
Veckans trångaste: Bak i bilen
Veckans smeknamn: Einstein på mig eller Bashhaw på han som kom på Einstein
Veckans brännskada: Knäna!!!
Veckans stekare: HAHAHAHAHAHHAHA! Badbyxorna talade för sig självt
Veckans drygaste: Köerna på Kretas flygplats. 30 min innan man ens fick komma IN på flygplatsen?!
Veckans djur: hunden på restaurangen eller kattungarna i  rabatten eller sniglarna i gräset eller fågeln i buren
Veckans kommentar: Bashhaw i mitt knä. "-Hoooooo, your boyfriend gonna kill you! -Lucky YOU I dont have a boyfriend. - Oh no, LUCKY YOUU!"
Veckans suraste: Kärring vi väckte mitt uppe i bergen när vi ville keka på hennes taverna!
Veckans ord: Tsaaaalos
Veckans bästa: Reseguiden som var ny och lurade iväg några på flera timmars promenad (enligt honom 40 min) i regnet eftersom han sagt att det inte gick och ta sig från byn!


To be continued...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback