Wohoj! Ny BLOGG.SE

Åh jag har vart så sur på att de inte har fungerat att jag tänkt lägga ner hela skiten!

Men nu blev jag så glad att jag faktiskt kan knåpa ihop ett inlägg om de senaste dagarna.

Tis:
Pulka med Linnea&Rebecca. Bio med David, Calle och pappa. Departed! SKITBRA!

Ons:
Stan med A-I och Ehlin. Vi köpte tryckpapper och toppar att trycka på.
Sen åkte jag och hämtade våra revydvd's som hade kommit. Blev lite kollande på det.
På kvällen åkte jag till A-I och där gjorde vi våra tryck. Blev skapligt iaf!

Tors:
Sara+Pappa!
Lämnade hunden på klippning
Åkte till djuraffär
Shoppade skor
Fikade
Shoppade mera
Hämtade hunden
Åt mat hos farmor
Sov...
Gjorde världens största tacobuffé för två personer. Och denna gången gjorde vi den skiiiitstark. Får passa på när bror känslig inte är hemma!
Kollade på film
Spelade spel mot varandra på datorn. haha. Bra med flera datorer.

Fre:
Åkte med pappa in till stan och hem till Sandra. Vi låg och kollade på Oprah ett tag innan vi bestämde oss för att åka in till stan å luncha. Ville prova något nytt. (alltså inte 15-huset eller Waynes eller mitti) Till slut hamnade vi på lilla Tintin. Mys!! Sen drog vi fram i alla affärer. Jag fortsatte min jakt på silvernagellack och i den 5e affären jag letade på fann ja! :D:D LYCKA! Sen gjorde vi även vääärldens fynd. Jag köpte grå lackskor för 100:- (Skor som jag lätt kunde betalat 600-700 för bara sådär) och Sandra för 200:- Skitsnyggt :D


Nu sitter jag här och funderar på om det är värt att lägga sig å sova lite eller inte. Ska hämta mor å bror i stan om ett par timmar. Ja, lite sömn vore ju faktiskt.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback