Slutat tidigt! Självmordsplaner?

Ja min blogg är förmodligen helt onödig och glädjer inte särskilt många. Men jag gör ju faktiskt det här mest för min egen skull. För att kunna gå tillbaka om jag gjorde något meningsfullt med mina dagar eller om jag bara lät dom gå....



Au Pair-planerna har tagit sig igen. Hade först tänkt och skjuta på det nåt år men... det vore ju riktigt gött å komma iväg nu direkt, till hösten. Har börjat kolla runt iaf. Californien vore härligast och NY vore coolast. Men, det lutar åt västkusten! Varför jag drog upp det här nu var för att jag precis fick ett mejl ifrån dom :P


aja, jag skulle egentligen berätta om dagen. Foto som vanligt på måndageftermiddagarna MEN det har varit inbrott IGEN!!! Så nu skulle alla estetlärare träffas för att gå igenom rummen å se vad som saknas. Töligt :/ Tog med mig en kamera hem istället och ska foto nåt under veckan.
Tog bussen in till stan och när vi över älven så står det en man där aaaallra längst ut på isen. Han såg så lugn ut, stod där med händerna i jackfickorna och tittade på folk som hade börjat samlas längs älven, men förmodligen hade han något helt annat i hjärnan... När jag hoppade av på torget kom iaf räddnigstjänsten med båt och massa bilar i ilfart... Usch. Hoppas det slutade bra iaf, när jag åkte förbi där igen 15 minuter senare var allt borta.

Hade beslutat mig för att gå å köpa den där jääättesnygga kjolen på Indiska men den satt jättefult på så har jag sparat 200 :D Jag är så ekonomisk :P


Nyss åt jag fiskbullar. Nu ska jag sova. Sen ska jag till David.

Kommentarer
Postat av: Ehlin

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=8432&productId=176068&SearchBackLink=

saaara, är den för..fjortis ? puzz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback