Rådjursdans

haha va precis ute och gick med Ludde så efter att jag rundat ett hörn känner jag hur iaktagen jag är. Så kollar jag upp och ett rådjur står jämt framför mig (Okej det var flera meter men det där med avstånd är inte min grej. Fråga Göte) Så står vi där ett tag och tittat på varandra och sen springer det. Sött!

Idag fortsatte jag och Ehlin vår dans. För att komma i rätt stämning (Nunnestämning och Losing my religion) var vi i Församlinghemmet i FIF. Trots att vi bara gjort 1/5 av låten kände vi oss väldigt nöjda och osugna på dans så det blev inte så mkt vettigt gjort. Men jag har grejat lite hemma med det också så nu är 2/5 klara kanske:D Wohöj! Det är ju hela 4 dagar kvar!!! Det lööööööser sig...

Läser Rädisans resedagbok (Australien) och allt låter så härligt. Mest bara göra vad som faller en in. Inte ha några tider att passa! Grrr. Give me!

Å nu kom Ludde upp i mitt knä. Revisorn. Han tycker det är väldigt tråkigt där nere på golvet.

Nej jag har ju bestämt mig för att börja gå och lägga mig tidigare. Det kanske är nu det?!
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback