Planer i listor

NU är äntligen dansen klar. Hoppas bara vi kommer ihåg allt tills imorrn, eller ännu bättre på lördag!
Imorrn blir en stressig dag. 73439-164
- Ludde
- Skolan
- Hem
- Dansa
- Åka till stället där vi ska dansa
- Skjutsa Ehlin till Forshaga
- Hem
- Göra mig iordning
- Bli skjutsad till Forshaga

Okej jag ska inte klaga. en viss E har det nog liiiiitte stressigare ändå!

Så mkt roligt framöver nu!
Klassfest
80-talsfest, arena
Studentfesten07, nöjes
Resa
Student
Resa
Och sen kan vi nog klämma in några fester till ;)


Vi ska va utklädda imorgon också. Det är alltid så svårt.
Men samtidigt skönt :P Iaf så planerar jag att använda
mina färgade lösögonfransar. Det blir ju inte så ofta man
kan använda dom så man får passa på. Ehlin ska vara en fågel och kanske ska jag joina henne....
Det spörs!

Nu har iaf mor gjort te och mackor så jag ska gå och se till att jag får min beskärda del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback