Hotbrev och påbörjad tradition!

Haha imorse när jag kom till skolan och tog ut samhällsböckerna - tappade dom - fick jag upp ett hotbrev. Har inte räknat ut om det var till mig men enligt Hjalmar kände han att det mer var till honon :P Iaf stod det en massa om att jag ska passa mig :D Så visst ska jag göra det frånomed nu. Jag passar mig!

Fotot idag var riktigt kul så jag höll på nästan hela lektionen. Till slut var det bara jag Malin o Sebastian kvar! Dock blev det väldigt få bilder på min rulle, 15 st! Dom andra fick ungefär 20 mer kort att välja på, fast då hade jag en 24rulle också. Men de gjort inte så mkt för bilderna blev så bra så bra :D

För lite plugg har det blivit. Meko-prov imorgon. Men det gör inte heller så mkt för jag känner att det inte är värt och satsa. Det har jag gjort i alla andra ämnen o det har inte hjälp. Men ska väl läsa igenom lite till innan ja lägger mig är det tänkt.

Idag påbörjade jag och David vår nya tradition. Måndagskvällsmat. Så ikväll var vi hos mig och åt varma mackor till 100 höjdare och nästa vecka blir det hos honom, till 100 höjadare! Det var för övrigt inte så bra idag... nja bättre kan dom! Sista mannen var ju dock riktigt skön!!!

Nej men då har väl jag sagt mitt.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback