Confusing day

En väldigt upp&ner dag idag. Vet inte riktigt vad jag vill med saker och ting...

Idag hade vi religionprov som nog gick hyffsat! Sen på meko var det en kille där från Hyper Island och snackade. Lät ju som en riktigt bra skola iaf (FETAAAA JOBB) men vet inte riktigt om det är den typ av inriktning jag vill ha...
Sen tog jag och Ehllan en runda på stan. Bl a köpte hon en äcklig glass och jag knasterpulver (som man hade när man va liten ni vet, med dippklubba) Jag blev glad eftersom jag insåg att jag hade lite pengar att spendera. Men ingenting fanns att köpa! Till slut hittade jag ett armband på J. Det va snygg ;D

Sen fortsatte jakten på den perfekta balklänningen! Jag och mor far till Viken. (haha) eehm, där fanns HUUUUR mkt som helst, och äntligen i den stilen jag ville ha - 50tal! Iaf så provade jag på och en föll jag för lite... men kunde inte bestämma mig. Skräll.

Hemkommen ringde Majsan och berättade att vi hade lön att hämta ut :D Jäääj. Hon berättade också att det blir ett år till och att dom JÄTTEgärna vill att vi ska dansa igen. Självklart sa jag. I ögonblicket jag la på insåg jag att jag ju förmodligen inte är hemma då... fuuuuuuuuuuuuuuuuuuckkkkkkk.

Några minuter går och det ringer igen. Då från STS. Intervjubokaren! Det kändes bättre igen... jag ska ju faktiskt få komma utomlands (Förhoppningsvis) Revydrömmarna kändes bortblåsta för en stund.  Men när hon sen berättade hur intervjun går till började tvivlet igen.... det blir inte lätt detta :P

Föresten måste jag hålla med Ehlin. Det är med bloggen känns inte lika inspirerande längre. Även om det blev långt idag. Nu skriver jag mest för att komma ihåg vad jag gjort...
Trött på EF, på BDB på blogg. GE MIG NÅGOT NYTT!

Jaja... som avslutning får jag väl faktiskt lägga in lite bilder från helgen.






Btw... Vad händer med FBK?
Btw... Varför ger jag mig aldrig med Bubbles? Förlorade med 2 färger kvar nyss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback