Räknas det som nostalgi efter 14 dagar?

Sitter och diggar till Akon. Lite otippad artist av mig kanske men Dont Matter för minnena tillbaka till studenten och det är just där jag har tankarna nu. Tack vara Johansson! Kan man prata om nostalgi så här bara två veckor efteråt?

För 14 dagar sen...

Precis nu stod fjortisarna på baren och dansade.. trots att dom var tvunga att huka sig eftersom det är så lågt i tak. Vad bekvämt det måste varit :) men joo, vi såg era rumpor - det gjorde vi!

Precis NU kastade David upp sin studentmössa ute på torget (Som traditionen bjuder) och den kom aldrig ner igen. Han blev förtvivlad och poliserna bara skrattade.

Precis nu räddade jag Hjalle från Mrs X från klassen. Vi drack pigilin och blev väldigt djupa och förtroendefulla med varandra.

Precis nu dansade jag, hjalle, petter, amanda och amanda till Akon och Don't Matter.

   
   
En gång togs det några kort på mig och Hjalmar.

Kommentarer
Postat av: Ehlin

fina kort också :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback