Nattvadning i Xärad

Tja på er!
Värmen håller i sig men försvinner förmodligen lagom till student/bal. Jippey! Idag har jag varit hos Andrea och testat balfrisyr. Blev inte alls som ja tänkt mig men skitsnyggt ändå. Ska köpa lite flashiga spännen och åka dit å prova igen nån gång (ja typ nu, bal om 5 dagar:P) Nu har jag härligt "eftertupperinghår"

Fredag-Lördag var två jättemysiga dagar som tillbringades i Ehlins stuga. Bilder från de lägger ja upp snart. Föresten så har min kamera börjat fucka sig, också lagomt till student/bal och allt annat roligt den här veckan. Ja tror inte den gillar värmen så mycke :// Hos Ehlin blev de iaf mat och dryck. Vi lekte Lost ute i skogen ett bra tag. Jag var Kate och Ehlin va hon med barnet (Brunett vs Blondie). Vem som var Sawyer och Jack blev dock inte riktigt klart eftersom killarna bråka om vem som va tuffast:p haha. Det blev nattbad (vadning) vid en jättefin strand precis vid Ehlins stuga (HUS!!) Vi lekte kurragömma jättelänge inne i huset och andra mer privata lekar. När vi väl kom i säng nångång på morgonen läste Matte ur Åsanisse och jag kliade mig i halsen. Skönt ljud...
På lördagen tog vi bilen och åkte till en sjö där det blev bad och en massa movietalk. Låg där typ hela dagen och sen åkte vi hem. Sååå mysig helg :D:D

Nu bär det snart av till Kil. Vad som väntar där spörs väl... Spännande uppdatering ;)

Kommentarer
Postat av: Ehlin

skärpniiiiing !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback