Förvirrande dagar!

Nu är det mycket. Men helt plötsligt inget alls. Fram tills idag va vi helt inställda på att åka upp till Peace and Love imorrn. Igår gjorde jag och Ehlin stan rejält och köpte allt man kan tänkas behöva plus lite till. Jag tänkte ju som så att jag nog inte fått nå jobb på båten eftersom jag inte fått nåt svar och hakade på Borlängeidén. Men igår fick jag mejl och jojomän. På lördag skulle jag va på båten, kl 10.00! YES. Haha, inte alls som jag trott tackar jag nej till det - vi skulle ju på festival! Imorse blev dock allt så svårt och krångligt så vi hoppade av allt ihopa.

Så nu sitter jag här. Utan festival och utan Båten - Göteborg Marstrand.
Hur kunde allt gå så fel :P
Vi får hoppas på bättre tider.
Just nu är jag så sugen på chips. En tjockiskväll kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback