Efterlängtat!

Gaah :D
Sätter mig vid datorn. Två nya mail! Två nya mail som visade sig vara myyyycket efterlängtade.


Det första från en familj i USA. Äntligen har någon fått upp ögonen för mig. Det började bra; en son och en dotter, bor på kusten, dock på östkusten men det blir "billigt" för de som vill hälsa på. Men när jag väl googlade på orten (Förort till New Jersey) var det inte riktigt som jag tänkt mig.. men om några dagar ringer dom och vi får väl se hur det hela slutar!

Det andra mailet kan vara just mailet som gör mig sysselsatt i sommar. Mer än så berättar vi inte än. Men det är inte ett vanligt jobb iaf, så mycket kan jag säga.





Vilket bra slut det blev på den här dagen! Då önskar vi oss bara en trevlig midsommar nu då. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback