Barfota i skolan

Vänta vänta vänta! Finns inte så mycket annat vi kan göra. Sitter på efterfesten och letar balfrisyrer, sitter i hörnet ch steker, springer barfota i mediakorridorerna och äter köttfärssås och spagge.
Jo vi har väntat. Först på läraren. Sen på att läraren skulle kolla igenom allt. Sen på att allt skulle ariveras och nu på att det ska brännas den första dvdn. Sen sägs det gå fortare men jag vet inte ja... men den här takten kan allt hända. Håkan hade med sig lilla Noa också som vi lekte med. A-I föreslog att jag skulle öva och jag sa några fraser på engelska men det gick inte hem..

Malin surfar på Aftonbladet om vädret. Ser inte dirket lovande ut om 7 dagar. VARFÖR kunde vi inte få ta studenten idag? Toppendag?
Nu kanske det blir mer sol. men man orkar bara sitta 5 min i taget. Alldeles för varmt. Då är det tur att man har kyliga Multimedia att svalka sig i! Heddan och A-I kämpar på med matten med Lars. Heja!


NU är det nog. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback