Sena nätter

Ikväll har David och delar av släkten varit här på GRANDE grill! Säg nåt som inte fanns på bordet?! Vi tog igen lite från studenten eftersom det inte grillades då. Även lite tårta som killen hade beställt.

haha, nu kom Solid Base - Push it på. Tillåt mig skratta ;) MOhahahahhaah




Jaja, många sena nätter framför datorn har det blivit. Jag och Kihlle räknar ner till hans 20-årsdag då jag kan börja utnyttja honom till max :D haha. Nej men... vi ska tänka på honom allihopa när vi festar i helgen ♥

Nej så mycket mer blir det nog inte utav denna måndag/tisdag. Imorgon/Idag ska jag ha studentfika med en tant. Hoppas att få en glimt av Linda. Vänta nervöst på ett telefonsamtal från Virginia. Men fuccckkkkk. Min mobil funkar ju inte kom ja på nu?! Hoppas hon väljer hemnumret.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback