Saradagen på indiskt vis!

Så idag har det då varit min namnsdag och släkten har kommit och gått i olika grupper hela dagen. Som vanligt  blev det jordgubbstårta i solskenet men framåt kvällen när jag fått nog av den svenska sommaren åkte familjen+david (äh han räknas också till familjen men bara så att alla har allt på det klara :P) till Bombay Dreams och fick en riktig festmåltid! Det var roligt att prova på något nytt! Alla fick varsin gryta med sin rätt plus massa ris. Och paanbröd - Ganska smaklöst men gott med vitlök på!
Lunchbuffé har dom där för bara 70 kr! Måste skriva upp så att jag inte glömmer bort. Det ligger ju inte precis i Mitticity :P Men iaf, 6 rätter, dricka, bröd, sallad och kaffe! Kan inte bli bättre. Sugen på det redan imorrn ;)

Nej imorrn är det andra planer. Michaelas födelsedag och vi tänkte ta det ganska lugnt och sitta på en uteservering på kvällen. Innan det ska jag med släkten till Rottneros och strosa runt där. Min huvudsakliga uppgift är att äta gott som jag nyss påpekade för A-I.

Sådär. Då vet ni läget idag och imorrn. Roande. Gnatt


image364
Bombay Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback