Bilder från föregående vecka - Götheborg

MARSTRAND - UDDEVALLA - GREBBESTAD
8/7-15/7


   

♥ Vi glider under Tjörnbron. Förövrigt en riktigt snygg bro!
♥ Folk som trängs i kön en mkt tidig morgon
♥ Våra Björnar!
♥ Patrik och jag ute i Uddevalla


   

♥ Min favorit Eva! Vi var grymma ihop
♥ Alldeles för snälla Kalle. Han var också grym!
♥ Allas våran bebis/maskot/älskling Hugo. Sötare får man leta efter
♥ Och hela styrbordsvakten har vi på sista bilden


  

♥Matilda, kapten Fredrik, Robin och ryggen på Linnea efter sista middagen
♥ Anna healar Emils onda rygg
♥ Trots att vi kom en dag för tidigt hade några människor samlats i Grebbestad när vi la till


   

♥ Sista kvällen! Anna och Matilda
♥ Linnea, Torben, Emil och Maria-Lotta
♥ Robin, Patrik, Anna och Matilda
♥ Snyggaste tjejen på hela resan träffade jag sista kvällen - MARTA!




Kommentarer
Postat av: Pelle

Hej!
Fina bilder.
Jag var på båten i Uddevalla =) Var du också där då? Åkte förbi och såg båten av en slump. Kul att ha sett båten och att man har fått gå ombord också. Förstod att du har jobbat på båten? Coolt!!
Hur länge då? Gick allt bra?
Ha det bra!
Mvh,
Pelle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback