tut tut tut tut tut tut tut tut

gaaah! har försökt ringa sandra jättelänge nu men de tutar bara upptaget. fast egentligen vill jag inget speciellt så ja vet inte varför ja fortsätter ringa ;P men de kan väl va gött å komma fram nångång!

ja förrut var jag iaf i Hallen å hälsade på. Inte jättemkt folk men vi hejade på. hoho. Var en jämn match även om den inte var särskild spännande... förrns i slutet. Var en riktigt uppkäftig man (från motståndarlaget såklart) på läktarn som skrek å hade sig. hahaha, han fick rätt mkt skit tillbaka också. En gång ställde sig domarn nere på planen å tjaffsade emot honom. Underhållning på hög nivå kallar jag detta.
Sen skjutsade Jennifer hem mig och jag missade första halvtimmen av Bingolotto, dvs första bingot. Så jag får ta å rätta lotten här snart. Vann iaf inget på dom andra 2, men jag va nära :D


Nu har jag iaf pluggångestångestångest...
Har stort samhällsprov på torsdag och tills på tisdag ska jag skriva ett jättesvårt arbete på 3 sidor om vatten"läget" i Europa. Ur bl a EU´s och FN´s synvinkel. Jiiiyyy!!! Imorrn har ja skola till 5. Alltså. Piss of!

jag vill ha chokladbollar. jag ska baka. nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback