Strömavbrott, projektarbete och pastasås!

Igår kväll när jag satt framför tvn och såg mitt kära Boston Public sa det POFF och det blev svart överallt. Det var väl iofs väntat. Så fort det börjar blåsa eller snöa det minsta blir det strömabrott på mitt område. Konstigt det där.. Annars brukar det komma tillbaka efter nån timme men nu var det svart tillochmed när ja gick å la mig. Runt 3 kom strömmen tillbaka och det blev ljust i typ hela huset:P Gomorron bare! Nej inge trevligt. Vid 7-tiden gick jag upp för att gratulera far på 43årdagen. Han fick tillslut en brödkorg med massa grejer i av mig å bror :p Gick och la mig en timme för att sedan som vanligt springa till bussen.

I skolan är det ju inga lektioner på onsdagar men då jobbar vi med projektet! Idag hann vi med ganska många olika saker. Satte in fotona vi kunde. Började intervjua lärare. Skrev in mer fakta och tog kort till framsidan av boken. Båda va skittrötta så åkte hem ganska tidigt.

Och nu sitter ja här och är vrålhungrig. Ska styra pastapastasås är tänkt. Men massa grönsaker i såsen. Hmm, och OST! måste ha ost. hah. Sen ikväll kommer släkten hit å då blir det mera mat.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback