Stockholm över dagen sådär...

Så har man avverkat en dag i Sthlm då... Lämnade Karlstad typ halv 7 imorse i inte mindre än.... Färjestadbussen! wooho. Fatta att folk kolla eller ? !;) hahahah.
Somnade efter att ha gått igenom helgens bravader med alla. Och vaknade med att vi fastnat i bilkö:S Gött. Satt nog fast en timme och smög frammåt. Vi fick några span i bilarna/lastbilarna i andra filen iaf, sågs ju några gånger :P

Eftersom vi blev så försenade skippade vi klimatutställningen på Naturhistoriska och åkte istället in till stan. Släppte av 2orna vid riksdagen och själva gjorde vi ett besök på Moderna. Lite intressant faktiskt, ställe man ska ha vart på!

Efter den lilla rundan tog vi en promenad till hötorget, kungshallen där det blev nudlar och kyckling. mötte en väldigt strange man där.. ehm ja.
Och efter lunchen gick vi några meter till nästa besök; Berghs school of communication. Skitsnygg "skola" och det är ju litte utav drömmen nu då. Man lär få fett med betalt efter att ha gått där... och bachelorutbildningen passar nog mig. 1 termin i sthlm och 3 terminer i t ex Sidney eller New York. oja. Jag skulle inte klaga om jag fick gå 4 terminer i sthlm heller. BARA 160.000. Drömmen gnager lite.

Det var iaf ett riktigt trevligt besök men sen drog vi vidare på stan. Mest inne på Åhlens city där vi letade jeans men fann då inget. Kom däremot hem med 3 linnen och lite annat.
Köpte även med oss lite mat. 1 liter Pucko och världens fetaste macka blev bra kvällsmat i bussen.


Mmm, rätt trevlig dag.
Kort kanske kommer imorrn. Who knows...



Nu ska jag gå å leta fram en rolig låt som jag ska skicka till mina kompisar, (EHLIN, ANNA-IDA) om jag bara kunde komma på va den hette... nåt med love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback