Nytt dansprojekt

Så efter att jag pluggat lite mer tog jag mig en skön promenad bort till Dejefors. Huh va hurtigt. lyssnade igenom alla revylåtarna så det blev danssteg lite här å var på banvallen, haha.
I hallen va det mycket folk som vanligt. Jag var för kvällen social med mattias nilsson. Händelserik match som deje vann med typ 10 mål. (Matchen innan sa domarn HÅLL KÄFTEN till ronja)

I hallen träffade jag Kiosk. Vi slöt fred och han berättade att han hade tänkt på min kaffesump. (Vi spådde i det sist vi sågs) Han hade nu senare försått att min som inte såg ut som nånting betydde slutet - slutet på revyn. Men för att inte göra mig allt för deppig erbjöd han mig ett nytt dansprojekt. Inte lika seriöst som det förra och det är än så länge väääldigt hemligt. Får hoppas att Ehlin kan. Hon har ju UKM-grejset också..



Iaf efter matchen gick vi till pizzerian och beställde mat. Sen åkte jag och Carl hem till honom å började äta och efter ett tag kom Matte Matte David Pär och Risberg också med sin man. Risberg åt dock bara rester. En väldigt trevlig Maria ringde till Risberg och fick tala med dom flesta över högtalaren. Till slut skrek hon JAG VILL HA KUUUUUUUK. Och då kom Carls pappa också och ville prata, haha. "Fast Risberg har väl inte så mkt att erbjuda" "Aldrig att hon kommer in i mitt hus"
Efter en stund hos Carl åkte vi till David där alla andra är kvar men ja palla inte mer!


Ikväll är det ju förövrigt Torgny Melin i Folkan ;) Grejer det! haha.


Jag funderar på om ja ska plugga nu eller lägga mig och istället gå upp tidigt? jag är ju faktiskt trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback